Renkantis parodos stendo dizainą, įmonė turėtų atsižvelgti į keletą aspektų, kad stendas būtų efektyvus, sėkmingas ir pateisintų lūkesčius:
Bendri įmonės dalyvavimo parodoje ar parodoje tikslai ir uždaviniai, pvz., naujų klientų pritraukimas, potencialių klientų generavimas, naujo produkto pristatymas ar prekės ženklo reklamavimas.
Tikslinė įmonės produktų ar paslaugų auditorija, įskaitant jų demografinius rodiklius, pomėgius ir poreikius.
Turimas stendo biudžetas. Taip pat visi apribojimai, galintys turėti įtakos dizainui.
Stendo dydis, išdėstymas ir vieta parodų salėje, įskaitant artumą prie kitų stendų, žmonių srautus ir matomumą iš skirtingų kampų.
Įmonės dizainas ir prekės ženklas, įskaitant jos logotipą, spalvas ir vizualinį identitetą, taip pat bet kokios rinkodaros medžiagos, kuri bus naudojama parodoje, dizainas ir pranešimų siuntimas.
Produktai ar paslaugos, kuriuos įmonė demonstruos parodoje, bei jų ypatybės ar privalumai, kuriuos reikėtų pabrėžti stendo dizaine.
Stendo funkcionalumas ir ergonomika, įskaitant paslaugų ar produktų demonstravimo organizavimą, sėdimų vietų erdvę bei visas kitas lankytojams teikiamas funkcijas ar patogumus.
Atsižvelgiant į šiuos veiksnius, galima sukurti savo poreikiams ir tikslams pritaikytą stendo dizainą, kuris efektyviai pritraukia ir sudomina parodos lankytojus.
Comments