top of page

Parodų stendo dizainas



Renkantis parodos stendo dizainą, įmonė turėtų atsižvelgti į keletą aspektų, kad stendas būtų efektyvus, sėkmingas ir pateisintų lūkesčius:


  • Bendri įmonės dalyvavimo parodoje ar parodoje tikslai ir uždaviniai, pvz., naujų klientų pritraukimas, potencialių klientų generavimas, naujo produkto pristatymas ar prekės ženklo reklamavimas.

  • Tikslinė įmonės produktų ar paslaugų auditorija, įskaitant jų demografinius rodiklius, pomėgius ir poreikius.

  • Turimas stendo biudžetas. Taip pat visi apribojimai, galintys turėti įtakos dizainui.

  • Stendo dydis, išdėstymas ir vieta parodų salėje, įskaitant artumą prie kitų stendų, žmonių srautus ir matomumą iš skirtingų kampų.

  • Įmonės dizainas ir prekės ženklas, įskaitant jos logotipą, spalvas ir vizualinį identitetą, taip pat bet kokios rinkodaros medžiagos, kuri bus naudojama parodoje, dizainas ir pranešimų siuntimas.

  • Produktai ar paslaugos, kuriuos įmonė demonstruos parodoje, bei jų ypatybės ar privalumai, kuriuos reikėtų pabrėžti stendo dizaine.

  • Stendo funkcionalumas ir ergonomika, įskaitant paslaugų ar produktų demonstravimo organizavimą, sėdimų vietų erdvę bei visas kitas lankytojams teikiamas funkcijas ar patogumus.


Atsižvelgiant į šiuos veiksnius, galima sukurti savo poreikiams ir tikslams pritaikytą stendo dizainą, kuris efektyviai pritraukia ir sudomina parodos lankytojus.


bottom of page